3 Mayıs 2006

Kadınları "Anlamak" üzerine... Şükrü Kızılot Şükrü Kızılot



Kadınları Anlamak
Adamın biri, Californiya'da bir kumsalda yürürken ayağı eski bir lâmbaya takılmış. Adam lâmbayı kumların içinden çıkarmış, ovalarken, içinden cin çıkmış.
Adam çok sevinmiş, cin başlamış konuşmaya "Beni lâmbadan kurtardın. Dile benden ne dilersin?..." demiş.

Adam oturmuş, bir süre düşünmüş ve "Her zaman Hawai'ye gitmek istedim ama uçaktan çok korkarım ve deniz beni çok tutar. Benim için Hawai'ye köprü yap, böylece arabayla oraya gidebileyim" demiş.

Cin gülmüş ve "Bu imkânsız. Bu işin lojistiğini düşün! Köprünün ayakları nasıl Pasifik'in dibine ulaşabilir? Ne kadar beton gerektiğini, ne kadar çelik gerektiğini düşün. Hayır, başka bir dilek düşün" demiş.

Adam tamam demiş ve gerçekten güzel bir dilek düşünmeye başlamış.

En sonunda: "Dört kere evlendim boşandım. Bütün karılarım her zaman duyarsız olduğumu ve onunla ilgilenmediğimi söyledi. Bu yüzden kadınları anlayabilmeyi diliyorum... Nasıl hissettiklerini ve neden ağladıklarını, bir şey söylemedikleri zaman gerçekten ne istediklerini... Onları nasıl gerçekten mutlu edebileceğimi bilmek istiyorum..."

Cin cevap vermiş:

"Köprü iki şeritli mi, yoksa dört şeritli mi olsun?" demiş.

Şükrü Kızılot

Hürriyet Gazetesi'nden

Derleyen, Ayhan Görür

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»