13 Mart 2007

Bir Çocuğun Meleği...




Bir Çocuğun Meleği

Dünyaya gelmeye hazırlanan bir bebek
Tanrı
' ya sormuş.

Tanrım,
beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler,
fakat ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki
orada nasıl yaşayacağım?
Tüm melekler arasında senin için bir tanesini seçtim.
O seni bekliyor olacak ve koruyacak.
Meleğin hergün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek.
Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve
mutlu olacaksın.

Peki. İnsanlar bana bir şeyler söylediklerinde
dillerini bilmeden söylenenleri nasıl anlayacağım?
Meleğin sana dünyada duyabileceğin
en güzel ve en tatlı sözcükleri söyleyecek,
sana konuşmayı dikkatle ve sevgiyle öğretecek.

Dünyada kötü insanlar olduğunu duydum,
beni kim koruyacak?
Meleğim seni kendi hayatı pahasına dahi olsa da
daima koruyacak.

O sırada cennette bir sessizlik olur ve
dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır.

Bebek gelmek üzere olduğunu anlar ve
son bir soru sorar.

Tanrım,
eğer şimdi gitmek üzereysem
lütfen söyler misin,
benim meleğimin adı ne?
Meleğinin adının önemi yok,
sen ona ANNE diye çağıracaksın.



Can dostlarımdan
Ali Rıza Dağdelen 'den alındı...

Derleyen: Ayhan Görür

Hiç yorum yok: