23 Ocak 2009

Sulara Bıraktım...Yıldız Tümerdem


Muğla, Fethiye
Fotoğraf, Hande Görür Salman
Sulara Bıraktım

Bir gece uyanı verdim
uzak yaşamların
sevgisiz uykusundan
ve
sulara bıraktım
kaygılarımı tan ağarmadan.

Taşlara çarptılar
yosunlara takıldılar
uçsuz bir denizin
dipsiz derinliklerinde
kaybolup gittiler
geri dönüşümsüz.

Sulara bıraktım
mutsuz anılarımı
yakınlardaki uzaklardan
duyulmaz oldu sesleri
dipsiz okyanuslardan.

Sulara bıraktım
yorgun sevdalarımı
alacakaranlık akşamlarda
pembe ışıklı bulutlar
arasına dağılıverdiler
erişimsiz ufuklarda.

Sulara bıraktım
işe yaramaz anılarımı
karabatakların ardına
düşerek uzaklaştılar
ışıksız bir mendirekte
soluğu yitmiş zamanlarda
.

Sulara bıraktım
hüzünlü aşklarımı
günün tam ortasında
dar sokaklı bir kıyıda
rüzgârla savruldular
hırçın kayalara çarptılar
dalgalarla boğuştular
köpek balıklarından kaçtılar
ama ne senden ne benden
ne de gerçeklerden

hiç ama hiçbir yere
kaçamadılar…


Günlüğümden- Ankara- İstanbul yolu- 12 Haziran- 1994


Yıldız TÜMERDEM


İstanbul, Kadıköy -Gün Batımı
Fotoğraf Ayhan Görür

Hiç yorum yok: