4 Aralık 2008

Geçmişe Dönemem...Yıldız Tümerdem


Günbatımı
Fotoğraf, Ayhan Görür


Geçmişe Dönemem

Yüreğim geçmişe götürme
Beni istemem

Biliyorum;
Güzeldi yaşadıklarım
Gençlik kokuluydu günlerim
Sevda yüklüydü gecelerim

Özde; başarılarım vardı
Başarısızlıklarım da
Bir yanda kahkaha
Bir yanda hüzün

Dört mevsimdi yaşamım
Kış baharı beklerdi
Kardelenler güneşi
Yaz başaklı tarlaları
Sonbahar bereketi

Günlük yaşardım
Alacalı sevdalarımı
Rüzgara kapılırdı
Çılgın duygularım
İstemesem de


Yüreğim geçmişe götürme
Beni istemem
Ne ben o beni bulabilirim
Ne de o yaşanmış yılları

Öylesine değişmiş ki
Yaşadığım sokaklar
Ne kaldırımlar tanıdılar beni
Ne de o akasya ağaçları

Yüreğim bırak beni
Benimle yorgunum
Ne geçmişe dönmek isterim
Yaşamak için
Ne de o hayallere
Takılı kalmak için…

Yıldız TÜMERDEM
Kırmızı kaplı günlüğümden
- Mart 1996 - Ankara-
geri dönüşümsüz yaşam

Fotoğraf, Ayhan Görür

Hiç yorum yok: