1 Şubat 2008

Doğmak, Ölmek ve Sevmek...Özdemir Asaf/Whitney Houston - I Will Always Love You


" O an" - "On moment in time"

Whitney Houston - I Will Always Love You



Whitney Houston -
I Will Always Love You

If I should stay
Eğer Kalırsam
I would only be in your way
Sadece Senin Yolunda olacağım
So I'll go but I know
Öyle Gideceğim Ama Biliyorum
I'll think of you every step of the way
Yolun Her Basamağında Seni Düşüneceğim
And I will always love you
Ve Seni Her zaman Seveceğim
Will always love you
Her zaman Seveceğim
You, my darling you
Sen , benim Sevgilim Sen
Bittersweet Memories
Acı Tatlı Hatıralar
That is all I'm taking with me
Hepsi Bu , Kendimle konuşuyorum
So goodbye please don't cry
Güle Güle , Lütfen Ağlama
We both know I'm not what you You need
İkimizde Biliyoruz Benim Değil Senin Ne İstediğini .
And I will always love you
Ve Seni Her zaman Seveceğim
I will always love you
Seni Her zaman Seveceğim
I hope life treats you kind
Umarım Hayat sana iyi Davranır
And I hope you have all you dreamed of
Ve Umarım Bütün düşlediklerine Sahip Olursun
And I wish to you joy and happiness
Ve Neşe ile Mutluluk Dilerim
But above all this, I wish to you love
Ama Bunlardan önce , Sevmeni Dilerim
And I will always love you
Ve Seni Her zaman Seveceğim
I Will always love you
Seni Her zaman Seveceğim
I will always love you
Seni Her zaman Seveceğim
I Will always love you ...
Seni Her zaman Seveceğim
I Will always love you ...
Seni Her zaman Seveceğim
I , I will always love you
Ben , Seni Her zaman Seveceğim
You , Darling I Love You .
Sen , Sevgilim sen
I'll Always , I'll Always Love You
Ben Her zaman ,
Seni Her zaman Seveceğim ....




Doğmak, Ölmek ve Sevmek...

Bir gün yüksek bir yere çıkıp konuşmaya başladım.
Doğumdan, yaşamdan, sevgiden,
ölümden
söz ettim.
Sevgi, sevmek sizin elinizdedir,
dedim.
Doğmamak, ölmemek sizin elinizde değildir,
dedim.
Sevgisiz yaşamak yaşamamaktır,
dedim.
Yaşamak,
dedim,
ilkin sevgi ile, sevmek ile, sevmek ile başlar,
doğumla, doğmakla
değil..
Yaşam da
sevgisizlikle biter
dedim,
ölümle, ölmekle
değil..
Şimdi sizlere "seven ölmez"
demiyorum..
Yaşamakla ölmek
konularının kavramları arasında
sizleri, kendinizi
yeniden gözden geçirmeye çağırıyorum
dedim, ve indim.
Dinleyeciler arasında büyük bir kavga çıktı.
Üç kişi öldü.
Sordum, soruşturdum.
Ölenlerden biri "evet, sevenler ölmez"
deyenmiş.
Öbürü buna karşı: "hayır, seven de ölür" deyenmiş.
Ya üçüncü ölen? deye sordum.
O mu? dedim, anlattılar.
O,
bunların arasındaki tartışmanın
sonucunu öğrenmek için bekleyenmiş.

Özdemir Asaf
Yuvarlağın Köşeleri

Derleyen: Ayhan Görür

Hiç yorum yok: