8 Ocak 2007

Thank You...Led Zepellin

* * *
* * *
Thank You

If the sun refused to shine,
I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea,

There would still be you and me.

Kind women, I give you my all,
Kind woman, nothing more.
Little drops of rain whisper of the pain,
Tear's of love's lost in the days gone by.

My love is strong, with you there is no wrong.
Together we shall go until we die, my, my, my.
An inspiration's what you are to me,
Inspiration, look and sea.

And so today my world it smiles,
Your hand in mine, we walk the miles.
But thanks to you it will be done,
For you to me are the only one.
Happiness no more be said, happines, I'm glad.

If the sun refused to shine,
I would still be loving you.
When mountains crumgle to the sea,
There would still be you and me.



Led Zeppelin


Teşekkür Ederim

Güneş doğmak istemese bile,
Seni hâlâ seviyor olacağım.
Dağlar denize yuvarlansa bile,
Yine de sen'le ben kalırdık.

İyi kalpli kadın, her şeyimi sana veriyorum
İyi kalpli kadın, daha ne vereyim.
Acımı fısıldar küçük yağmur damlaları,
Aşkın gözyaşları kayboldu geçen günlerle birlikte.

Benim aşkım güçlü, seninle sorun yok.
Ölene dek birlikte olacağız, benimle, benimle, benimle
Esin kaynağımsın sen benim,
Esin kaynağımsın, bak ve gör.

Ve böylece gülümsüyor bugün dünyam,
Elin elimde, yürüyoruz millerce.
Ama teşekkürler sana, gerçekleşecek sonunda,
Çünkü sen benim biriciğim'sin.
Mutluluk bir daha konuşulmasın, mutluluk, memnunum.

Güneş doğmak istemese bile,
Seni hâlâ seviyor olacağım.
Dağlar denize yuvarlandığında bile,
Yine de sen ve ben kalırdık.

Led Zepellin
Derleyen: Ayhan Görür

Hiç yorum yok: